Book Cover Design for 77

2 thoughts on “Book Cover Design for 77

  1. izé, ez nekem nagyon bejön. ami meglep, hogy a tipográfia és a sötét bordó pattern többet ad az egészhez, mint a központi grafika. ez a he7venhé7 különösen ügyes lett.

    gondolkodtam anno, hogy írok egy gisgömböcös novellát, mert az magától sci-fi-be hajlana, amikor már naprendszereket nyel el, de aztán elvetettem, mert gyanítom, hogy ez még másik 5 embernek eszébe jutott. :)

  2. jenoe: örülök, hogy tetszik! most jelent meg a könyv, kíváncsi vagyok, papíron látva is hasonló marad-e az összkép. és persze köszönöm!

    elsőre nekem is a kisgömböc jutott eszembe, elég hasonló felütéssel, mint nálad (kisgömböc = fekete lyuk, mesterségesen generálták tudósok, aztán nem bírják leállítani, csak egy bizonyos “kiskés” algoritmussal, vagy tudomisén), de aztán én is váltottam inkább… :)

Leave a Reply

