[away][updated, four times]

everyone waiting for replies from me: please be patient.

thank you!

:)

[update1: a sziget király eddig, leszámítva a tegnap (azaz péntek) esti iszonyatos felhőszakadást, amiben kb. másfél, két órát sikerült állnunk végül, és négyre értünk haza, saccra. ha nem ma lenne a nin, ezer százalék, hogy itthon maradnék, és aludnék egész nap. olyan másnapos vagyok, mint kétszer, dacára annak, hogy tegnap egyáltalán nem ittam semmi alkoholtartalmú italt (!) – de hát a fáradtság csodákra képes. btw, talán majd írok bővebben is, most csak dióhéj-módban: első nap japán dobosai: 10 pont, nitzer ebb két száma, amit láttunk: nem rossz, de nem sírok, hogy kimaradt az életemből, within temptation: 9 pont (csak azért nem 10, mert azért nem vagyok trú rajongójuk, de ez a koncert nagyon ott volt); második nap: negative: ööö, hát ez egyáltalán nem az igazi, 4 pont, viszont a soulfly este 10 pont, energia ezerrel; harmadik nap japán doboslánykái (nem ugyanazok, mint az első napé) 10 pont (+közös fotók és autogram, kandzsikkal :D ), pink 9 pont (!) (és az index vonatkozó cikkével teljes mértékben nem értek egyet), skinny puppy (szabad fordításban: göthös kutyi) 10 pont… majd a két óra ázás, fázás, és a mai másnap: 0 pont.

update2: Negyedik nap: holtfáradt érkezés után üdítő csocsó-minibajnokság egyiklegjobbbarátokkal, majd NIN, nagyonnagyonsokponttal, aztán nagyon rövid találkozás egykétmásiklegjobbderitkánlátottbarátokkal, majd haza, mert NIN után nem kell semmi más zene. Reggel az öcsém korán elhúz, mítingje van, én felébredek, két óra múlva visszaalszom, aminek most, majdnemkettőkor ébredve örülök. Egy fokkal kevésbé vagyok fáradt, és már tudok örülni annak, hogy tegnapelőtt a göthöskutyin 90%, hogy kb. egy-két méterre megközelítettem trentreznort, és csak azért nem szólítottam meg, mert tökre abszolút nem hittem el, hogy ott lehetne, azt hittem, csak valami hasonmás. :D

update3: Ötödik nap: alvás. Kihagyjuk ezt a mai napot, dacára annak, hogy Sinead is lesz, meg Satyricon és Sear Bliss. Majd legközelebb.

update4: Hatodik nap: bóklászás Emily the Strange jegyében, gyomorpróbáló sültkolbász, régi kedves ismerősök rövid ideig történő megtekintése, beavatás készülő novelláskötet hátterébe. Aztánközben megyünk Tool koncertre, amiről értő beszámolót itt találtok – sajnos teljesen igaza van: én az “először látom, csalódott vagyok” kategóriába tartozom, bár a zene bejön általában (lemezen), a hosszú, hangszeres ki-, le- és beállások, a leakadó és koncerten határozottan unalmas vetítés, a zöld lézereket leszámítva érdektelen színpadkép után csak annyival tudtam kommentelni (némi sör közreműködésével) a közönségnek szinte végig háttal álló énekes “hope to see you soon” egymondatnyi marketingkommunikációját, hogy “akkor talán fordulj meg, b*!”. Aztán nemsokára haza. (Akkora pókot láttunk a hajó ablakában, mint kétszer.))

update5: két szám juliette lewis, énekesszínésznő vad ruhában, hallgatható de nem különösebben ütős zenével, utána társalgás mindenféle témában, majd kellemesen hallgatható (jó jelző ez) the killers koncert, ismételt társalgással (the ent of the world, ent reznor stb), végül (sajnos csak) fél számnyi nosfellel és búcsúhajóúttal lezárva. most meg zomb. sziget is offisölli over.]

2 thoughts on “[away][updated, four times]

  1. “a NIN után nem kell semmi más zene”
    Pontosan ezt éreztük mi is a párommal. :) Átmentünk utána a Hooverphonicra, amit amúgy szeretnék, de kész aberrációnak tűnt más hangokat beengedni a fejünkbe.

  2. Nekem ez az érzés aztán jobbára kitartott egész a Sziget végéig: NIN után már nem igazán volt _nagyon_ jó koncert. Jók voltak, de Reznorék olyan magasra rakták a lécet, hogy azt később már senki nem tudta átugrani. (Ami nem jelenti azt, hogy a Sziget többi koncertje rossz lett volna. Csak nem _olyan_ jó. :))

Leave a Reply

