endless.hu v2 public beta: online

click to enlarge the design

the new (public beta) version of endless.hu is online.

“Hú, ez nekem nagyon nem tetszik. Tök hideg, rideg, fakó. Ej.” (mondta gothpunk a kép alatt, kommentben, a dA-n)

(mire én:) “volt egy nagyon dark, nagyon gót, nagyon horror változat is, tematikus apropóból (de erről még / már nem beszélhetek publikusan, sajnos), de aztán mégsem az lett, mert a köz világosat kívánt. így lett…

a hideg-rideg-fakó. a leírás/érzet abszolút stimmt, direkt lett ilyen — de erről sem mesélhetek (azon túl, hogy a jégkocka-felirat alatti fekete szöveg nem véletlenül van ott, és a színvilág ahhoz igazodik. )

nekem bizonyos szempontokból speciel tetszik (surprise, surprise, én csináltam D ), de azt is tökéletesen megértem, ha másnak – pl. jelen esetben neked – nem jön be. nekem is van, ami nagyon idegen benne.”

One thought on “endless.hu v2 public beta: online

  1. Tegnap belefutottam. Fura így elsőre a régi után, nekem az valahogy egységesebb stílusúnak tűnt, de egyrészt csak megszokás kérdése, másrészt meg úgyis olvasni járok oda.

    A jégkockákat viszont még úgy is nehéz kiolvasni, hogy tudom, mi van odaírva :)

Leave a Reply

