wondering (egotrippish, in H.)

Visszanéztem. Mert néha kitör rajtam a randa egoista kíváncsiság (de az vesse rám az első követ, ugye, aki.) Az előző percig 2516-an olvasták el ezt a kb. egy éve felkerült interjút. Vajon kik lehettek? Hogy jutottak el a cikkig?

Meg ilyenek.

Nagyon fáradtan az ember ne akarjon postot írni a blogjába. :) Játsszon inkább Quake Wars: Enemy Territory demót… Netán hallgasson régi, de ma is ütős Faith No More lemezeket (The Real Thing, pl.) Esetleg olvasson Poe összest. Vagy, ami még jobb, a legjobb: aludjon.

One thought on “wondering (egotrippish, in H.)

  1. Szia,
    én nyáron elolvastam. :-) Mivel szünet volt, sokat böngésztem, és olvasgattam mindenfelé, mindenfélét, nem tudom pontosan megmondani, hogy találtam meg. Örültem neki. Üdv: anitajenő

Leave a Reply

