az aki nem

Komolyan gondolkozom (megint, sokadszorra) a nicknév-változtatáson. Everybody’s doing it – na jó, legalábbis sokan, gyakran. Nekem is volt már pár… heh, még a C64-es érában kezdtem, persze egészen más néven. Fura, hogy máig akad pár ember, akik még úgy szólítanak, ahogy a scene-en megismertek… Jó név volt az akkori (direkt nem mondom, mi volt), de már rég lezártam azt a korszakot, nem szeretném elővenni. És most megint valami más kéne… de még (mindig) nem tudom, mi.

Ha találok olyat, ami jobban tetszik a mostaninál, vagy legalább annyira, de frissebb, váltok. Valószínűleg blog-helyet, galériát, minden releváns egyebet is.

Szabadjon mára ennyit a tudomány és a technika csodálatos világából. :)

4 thoughts on “az aki nem

  1. ez dicső DJ múltamra eredeztethető vissza. eleinte a rashaverak néven produkáltam magam, de senki sem tudta megjegyezni, meg nem is tudták, hogy honnan meg mi az…
    és ugye nomen est omen.
    szóval inkább a rosseb, ami szintén jól hangzik, és annyira messze áll a magyar nyelvtől, amennyire csak lehetséges, szerintem.
    mondjuk a rossz sebhez semmi köze, inkább a rosseb egye meg-féle szófordulathoz.
    de leginkább ez olyan “ezt érezni kell” dolog számomra :D

Leave a Reply

