dream a little dream

Azt álmodtam, hogy találkoztam a Twin Peaks óriásával, csak olyan feje volt, mint a sorozat atyjának, David Lynchnek. Valami igen bíztatót mondott, azt hiszem, az írással kapcsolatban, miután elsütött egy furcsa poént egy gigászi, lilásan derengő flamingó társaságában. Nem sokra rá váltott a kép, és én megfigyelhettem, ahogy egy hajszárító, egy hangszóró és néhány más háztartási eszköz (!) nekivág élete nagy kalandjának. Felcuccoltak, és előre! Később volt még kettészakadt vonatkocsi, reptér méretűvé terebélyesedett Keleti pályaudvar és hasonló érdekességek.

Ööö.

6 thoughts on “dream a little dream

  1. Megnéztem a szakirodalmat: “Madár, melly éjjel jár azt jelenti, hogy a’ ki mit akar kezdeni, ennek a’ véget jó meg gondolja” (Megjobbítatott Álom magyarázó Könyvetske 1839. Vácz) Kissé tán avitt, mert óriásról, Lynchről és háztartási gépekről nem ír. :-) Szerintem ez azt jelenti, hogy a csigásolvasó körnek bizony-bizony, el kell olvasnia monitoron a novellákat, bármennyire is szeretik a nyomdafesték szagát. :-)

  2. fanita: köszönöm, hogy utánanéztél! :D sajnos az 1839-es datálás tényleg nem kedvez a megbízhatóságnak, főleg ami Lynchet és a tréfás flamingót illeti…

    novellák hamarosan. remélem. :)

Leave a Reply

