képregénykedés

ma reggel váratlanul megtaláltam húsz oldalnyi képregény-forgatókönyvemet. nem, nincs befejezve, és már / még arra sem emlékszem, mi akart lenni, de át fogom olvasni asap, és ha továbbra is tetszik, befejezem, aztán lesz belőle valami. :)

egyébként ma belebotlottam egy ilyen szuperhősös-képregényes blogba, és rájöttem, hogy továbbra sem bírom az alsóneműjüket kívül hordó szuperhősöket, tartozzanak bármilyen zsánerbe (trú, vagy önmagukat parodizáló morc-cinikus vonalba, mindegy.) egyetlen kivétel akad, hála az első kettő (Tim Burton jegyezte) ill. a legutóbbi megfilmesítésnek: Batman. ennek a jelenleg utsó filmnek még a zenéje is piszok jó volt. csak nehogy előszedjék Robint, mert akkor megint pocsék lesz. (szorri.)

viszont valahogy hozzá kéne jutni a legfrissebb Hellboy cuccokhoz. Mignola egy zseni. :)

9 thoughts on “képregénykedés

  1. > hogy továbbra sem bírom az alsóneműjüket kívül hordó
    > szuperhősöket, tartozzanak bármilyen zsánerbe (trú, vagy
    > önmagukat parodizáló morc-cinikus vonalba, mindegy.)

    Értsem úgy, hogy a Watchmen sem jön be? :-O

  2. Jenő: igen, pontosan úgy értettem. a Watchmenből az első kb. 20 oldalt bírtam elolvasni, ha jól emlékszem, aztán letettem, mert… mert ez egy ilyen flaw a rendszeremben. idióta ruházkodásra nincs mentség, túl vizuális típus vagyok olvasás közben, nálam agyonvág bármilyen sztorit. (mondom, kivétel a filmes batman, ahol full fekete a jóember cucca, és inkább katonai megoldásnak látszik, mint kívül hordott alsógatyának, illetve van még egy, az Incredibles, de az meg a nagyon tréfás kategória, ott azért nem zavar.)

  3. “viszont valahogy hozzá kéne jutni a legfrissebb Hellboy cuccokhoz. Mignola egy zseni. :)”

    A gmail meg egész szép adatmennyiséget tud fogadni.

    Nem tudom, hogy van-e összefüggés, és nem tudom, honnan számít legfrissebbnek ;)

    (Egyébként a Hellboy egy szuperhős, nem?)

  4. ok, értem én, én sem nagyon komálom az olyan sztorikat, amiben a szereplők hivatásos gótnak öltöznek. és most itt nem csak a hollóra goldolok. :-*

  5. jenoe: hanem? :) (tudom, most meglepőt fogok mondani, de hirtelen nem nagyon jut eszembe olyan sztori, amiben a szereplők hivatásos gótnak öltöznek pusztán azért, hogy jelezzék a világnak, ők azt szeretnék, ha mindenki hivatásos gótnak tekintené őket.) (de lehet, hogy csak reggel van még, és nem indult be az agyam.)

  6. Komavary: Hmmm… :)

    Ami Hellboyt illeti: szuperhős? Hát ja, bizonyos szempontból az.

    Nem a szuperhősökkel van bajom úgy generál, csak azokkal, akiket ránézésre jobb esetben is bohócok öltöztetnek. (És sajnos ők vannak többségben.) :D

  7. “de hirtelen nem nagyon jut eszembe olyan sztori, amiben a szereplők hivatásos gótnak öltöznek pusztán azért, hogy jelezzék a világnak, ők azt szeretnék, ha mindenki hivatásos gótnak tekintené őket.”

    Gloom Cookies

    “akiket ránézésre jobb esetben is bohócok öltöztetnek”

    Nana, Jokert nem bántani! :D

    Ez a szuperhősség már csak ilyen álruhás dolog Nasszredin Hodzsától kezdve…

  8. Umm, én nem ismerem a Gloom Cookiest. :-o Pótolandó, vagy pont nem?

    Jokert nem bántottam. Ő normálisan öltözködik. ;D

    Magával az álruhával nincs gond… csak a bohócokkal van probléma. :)

Leave a Reply

