könyvborító: gyakorlás

Egy újabb könyvborító, csak úgy gyakorlásképp, szórakozásból. Ezúttal ismét egy nemlétező (megintcsak szerénységem által meg nem írt ;D ) sci-fi kötethez, a “Mars, Our Judge”-hoz (Bíránk, Mars) gyártottam egy absztrakt borítót, kis hazánk egy meglehetősen jól ismert kiadójának markáns stílusában. Hogy miért az övékben? Azért, mert amellett, hogy ki akartam próbálni, milyen absztrakt irányba elmozdulni (ennyire extrémen még sosem csináltam), arra is kíváncsi voltam, mennyire vagyok épp brand-érzékeny így szombat este, fel tudom-e venni valaki más stílusát úgy, hogy beleviszem, megőrzöm saját látásmódomat, ötleteimet is. A tréfás az, hogy most nem tudnám megmondani, mit gondolok a kísérletemről. Túl közel van még. Majd pár nap múlva. :)

Kíváncsi lennék, ki mit lát bele a borítón látható illusztrációba… (A cím és a zsáner segíthet – de észrevétlenül meg is kötheti az ember fantáziáját!)

(Btw, ezt az egészet a Fear Factory egyik újkeletűbb, egészen zseniális száma ihlette, de meg nem tudnám mondani, hogy miért és hogyan.)

8 thoughts on “könyvborító: gyakorlás

  1. Ez egyszerűen nagyon szép. Jók ezek a Benetton színek. A boltban a szigeteken vonzaná a szemet, felteszem jól fogyna. Ez melyik stílus? Agave? Az én hibám, ha nem tudom, de a Cs.G. stílus átjön.
    Muszáj látni v.mit? Félig művelt kislány lévén, legfeljebb csak vizes, fénytörős, üvegtéglás dolgok jutnak eszembe, meg hogy mi is a tudomány mai állása a Marsról és a vízről.

  2. Mit látok bele? Nem akarok hülyeséget mondani, nem is látom élesen, de mintha Penelope Cruz vagy Monica Belucci volna rajta meztelenül. :-P

    Kúl! Felrakom a képzeletbeli könyvespolcomra! :)

  3. szerintem is Agave-stíl. és mintha egyszerre két rakéta indult volna űrbéli sétájára a Földről, nem? :D

    ez is, mint mindig, bejön ;)

  4. köszönöm, örülök, hogy tetszik!

    fanita: igen, jó a tipped — és természetesen nem muszáj belelátni bármit, de az asszociációd érdekes irány, a könyv valószínűleg valami ilyesmi kérdéskört boncolgatna a jövőbe vetítve. :)

    jenoe: hinnye! no, megnézem én is még egyszer alaposan, mi a fenét is csináltam… :D

    Jud: nagyon egyfelé jár az eszünk a kérdésben, én is rakétáztam képzeletben, csak nálam a Marsról indultak a Föld felé…

  5. Hát, Gábor a tudomány legfrissebb állása ebben a kérdésben ippen ma reggel jelent meg az origo/tudományban. Eszerint van egy olyan elképzelés is, amit itt a végén megpendítettél. Bár azt ugye már régóta tudjuk, hogy a férfiak a Marsról jöttek. :-)

  6. tetszik nagyon. jól áll neked a stílusgyakorlat (is). kicsit talán minimálabb, mint az agavés borítók, de a hangulat ugyanaz.

  7. fanita: hinnye, elszóltam magam, vigyáznom kell, hogy ne áruljak el dolgokat hamarabb, mint a tudósok… :D

    brainoiz: szenx! valóban minimálabb lett, direkt nem használtam pl. semmilyen felismerhető képi elemet, amit ők azért szoktak. :)

Leave a Reply

