borító Marvin kötetének (de mégsem)

Hamarosan megjelenik Marvin, azaz Fehér László “Külső gyermek” c. kötete, a prae gondozásában. Amikor megláttam az erről szóló hírt (incl. egy meglehetősen pozőr interjú!), szokás szerint elkapott a próbálgathatnék, és gyorsan le is gyárottam egy három-az-egyben variációt arra, milyen borítót képzelnék el én a könyvhöz, a címhez. Setéten tricikliző halált. Valahogy így:

Persze ez csak játék, mert a könyvnek már van végleges borítója (amit nem én csináltam!) Ha kíváncsiak vagytok rá, milyen, klikk ide.

Az én változatomról bővebbet, nagyobb verziót a fenti thumbnailre kattintva olvashattok, láthattok (ángliusul, ofkorsz.) Odaérve az ottani thumbnailre kattintva feljön ugyan egy méretesebb kép, de a legnagyobb közelítést a dA-n a kép mellett, bal szélen látható “download” gomb megnyomása adja.

4 thoughts on “borító Marvin kötetének (de mégsem)

  1. Piszokjó. :)
    A zöld jön be leginkább, mert a ff halál olyan snassz.

    De nem Outer Child? (Mondjuk tökmindegy)

    (Az eredetiben a nyíl nekem túl Rohamos)

  2. Komavary: köszönöm!

    …de, igazad van, outer lenne, csak David Bowie ment a tudatalattimban (az Outside lemez, mert azt hallgattam sokat Gibson meg Pelevin-olvasás közben), és…

    :)

  3. Jenoe: bezony, az – sajnálom is, hogy nem az enyém! :D merthogy a triciklis halál ötlete a borítóhoz felhasznált stock-fotográfus fejéből pattant ki, én csak lenyúltam. igaz, a kép-választás meg a dizánnyer feladata, választhattam volna zongorázó zombit is. csak olyan nem volt (vagy nem kerestem eléggé.) egyébként ha kidolgozott darab lenne, valszeg ügyelnénk rá, hogy látsszon az a tricikli…

Leave a Reply

