regény (újabb próbálkozás)

jelentem, regényötletem van. már a szinopszison dolgozom.

tudom, ez nem meglepő, és volt már ilyen, és nem lett belőle semmi, de–

–de most tudom, hogy hová tart a dolog. olyannyira, hogy tudom, mi lesz az utolsó jelenet.

és ilyen még soha nem volt. meggyőződésem, hogy ha az ember tudja egy sztori végét, akkor sokkal könnyebb eljutnia odáig. (novelláknál eddig mindig így működött.) még ha esetleg meg is változik menet közben az a bizonyos lezárás, az nagyon fontos, hogy már az elején tudd, merre tartasz elméletileg.

hát így, ennyi most.

ezt a postot pedig azért írom meg, mert ez felér egy nyilvános, önmagamnak tett ígérettel, és azt nehezebb megszegni. azt mondják. :)

5 thoughts on “regény (újabb próbálkozás)

  1. Na még szerencse, hogy mindjárt megyek haza! Július elejére megleszel? (egyelőre csak a szinopszisról beszélünk :D)

    d

  2. jaj, de jó, jaj, de jó!
    tessék megírni!
    amúgy én nem tudtam, mi lesz konkrétan a vége, viszont azt tudtam, mi fog nagyjából történni addig. :D de hát ez nem jelent semmit :D
    hajrá, hajrá:)

  3. Crowe, d, Jud, Mac: köszönöm, igyekszem! :)

    d: igen, ha minden jól megy, akkor addigra meglesz a szinopszis! :)

    Jud: ahány író, annyi munkamódszer, meg belső követelmény. :) nekem általában kell a vége… (legalább tucatnyi befejezetlen, “végtelen” sztorim hever a virtuális fiókokban itt a gépemen – sajnos. bár még mindig jobb, ha olyanok vannak, mint ha semmi nem lenne. :))

Leave a Reply

