ez a borító nem nyert – és ez így jó :)

szóval ez itt, kérem, nem nyert – így szegény hajó most búsan* pöfög tovább az öreg kalóz szakáll-, haj-, és szemöldök-tengerén.

(igen, van egy kalózkoponya-szimbólum az arcon-szakállon is, azért olyan furcsa a szája… már ha észrevehető egyáltalán.)

*vagy nem :D

(a nyertes műveket és a hozzájuk fűződő véleményeket – a kommentekben – itt és itt találjátok, a pályázatra beküldött összes alkotás galériáját pedig a fenti képre kattintva. én nem írtam sehová véleményt, még anoním sem. komolyan.)

6 thoughts on “ez a borító nem nyert – és ez így jó :)

  1. Ki kellett volna őket tenni nagyban (mármint a kblogra) (Lényegében csak olyan nyert, ami “messziről is látszik”. Plusz közhelyesen unalmas, de ez már csak magánvélemény.)

    (Én pl. amikor a nézegetőben néztem, azon gondolkoztam, hogy jön Rejtőhöz a süllyedő Titanic aminek gyökerei vannak?)

    • Hát, az a nézegető elég vicces volt, valóban. :D Szerintem egy sima galériás (thumbnail/nagy kép) megoldást kellett volna választaniuk, valamilyen rádiógombos szavazási rendszerrel – bár nem hiszem, hogy a végeredmény más lett volna úgy, mint így. Btw, én alapból nem adtam volna több címet a pályázóknak, hogy az irodalmi/olvasói preferencia ne befolyásolja a dizájnok megítélését.

  2. először nem láttam az öregember fejét, csak miután elolvastam a bejegyzést, ezért talán a szakállon dolgoztam volna még a helyedben. de amúgy nagyon tetszik, mint mindig, és egyetértek azzal, hogy borzalmasan unalmas, közhelyes borítókat választottak.

    (ja, poénból rajzoltam egyet én is, de nem küldtem be, Édes Anna horror kiadásban, majd talán a blogra felrakom :D túl rövid volt a határidő, ill. későn tudtam meg, hogy van ez a pályázat.)

    egyébként hogy lehetett szavazni? az ilyesmi netes versenyek eredményével sosem kell törődni, nem hiszem, hogy hiteles, és ha valaki ír egy körímélt az iwiwen, az ismerősei aktivizálhatóságától függ, hányan szavaznak rá.

    • valóban lehetett volna még a kontrasztokon, miegymáson finomítani – de így is épp csak össze tudtam hozni, későn, rövid idő alatt és rém fáradtan, úgyhogy örülök, hogy egyáltalán sikerült valamit kiötlenem. :) valójában csak azért vágtam bele, mert “idegesített” (így, idézőjelben. félkomolyan), hogy amikor utoljára ránéztem a pályázati anyagokra, nem volt egyetlen Rejtő-borító sem köztük. (azt hiszem, nem is készült másik az enyémen kívül. mondtam már, hogy én a szervezők helyében csak egy db “beborítandó” művet adtam volna meg, hogy ne a szavazók irodalmi preferenciája számítson? :))

      szavazni a post alatt, a kommentekben lehetett, elég fura megoldással. az eredmény az általad említettek mellett is érdekes – természetesen nem önértékelési (vagy másértékelési :)) szempontból, hanem mint… jelenség.

      a horror-Annádat meg majd tedd fel. :)

  3. Nekem tetszett :)
    Mondjuk ez a szavazás lehetett volna ügyesebb is, van, akinek nem feltétlen van kedve regisztrálni csak azért, hogy elmondja, x vagy y kép tetszett neki.

    Az Édes Annát egyébként baleset érte, mielőtt fényképezőhöz juthattam volna: a macska lerántotta és felfalta. :D

  4. Hanna, Édesnek találta a macska!

    Whoisnot, ha irodalmi preferenciák, akkor viszont nem értem, miért nem volt több Rejtő borító :D nekem az az érzésem, többen olvasnak Rejtőt, mint Kertészt.
    de ki tudja.

Leave a Reply

