Vértoportyán, második rész

Egy rövid – alig pár órás – szessön erejéig megint összejött ma a Werewolf-partink. Egy szelíd – a pszichológia egzakt-tudományságát, illetve az emberi gondolatrendszerek esendőségét – firtató, rövid vita és némi pizza mellett ismét jól sikerült a dolog. Igaz, a kelleténél tízszer több “poént” sütöttem el – de ezért kaptam is rendesen a fejemre, jogosan. (Egy saját, időtlen időkkel ezelőtt írott, “hogyan játsszunk horror-játékot” cikkemmel utasítottak rendre: akasztották a hóhért.  Mit mondhattam volna erre? Azt az útmutatót még fiatalon írtam, kellett a pénz… ;))

Szóval hajóztunk tovább, moralizáltunk és emberéletekről (nem) döntöttünk, miközben én próbáltam nem komikusba hajló, de azért érezhető orosz akcentussal beszélni – de minderről gothpunk biztosan bővebben ír majd (mert a múltkor is megtette.) Most vissza kell térnem a fordításhoz. Munka van, ezerrel – ez a mai játék csak azért kellett, hogy beférjen, mert nem akartam másik négy emberrel kitolni, és lemondani a rég fixált megjelenést. Persze, egyáltalán nem bántam meg, hogy mentem, de most bizony B-t kell mondanom az A után, és dolgozni. És ezzel vége is ennek a bejegyzésnek.

Leave a Reply

