unofficial NIN remix album

Van ez a Reaps fedőnevű ember, aki egy jó ideje olyan, nem hivatalos remixeket készít NIN számokból*, amik általában kenterbe verik még a kanonizált darabokat is. Aki nem hisz nekem, hallgasson utána – emitt egy link a Reaps-féle Doomed from the Start lemezhez, egyenesen Reaps blogjából. A türelmetlenebbek és / vagy bizalmatlanabbak pedig belehallgathatnak gyakorlatilag mindenbe Reaps myspace-oldalán. (Figyelem, nem csak a hivatalos myspace playert kell / lehet kattintgatni, hanem alatta, a kis, lemezborító jellegű lejátszókat is. Ott van ugyanis a lényeg.)

Ezt a postot valójában nagyon, nagyon rég tervezgetem már – de valahogy eddig mindig úgy döntöttem, hogy jobb nekem csendben, egyedül sznobulni a kevesek által ismert** mp3-akkal. Elnézést, gyerekes, tudom. :)

Aztán írjatok valahol (mármint nekem), hogy tetszett-e.

* illetve Depeche Mode számokból is, de az engem most – bocsánat – nem érdekel.

** Reaps profiljának sajnálatosan alacsony nézettségéből ítélve, persze lehet (sőt, remélem!) hogy tévedek

One thought on “unofficial NIN remix album

Leave a Reply

